Geen inspiratie om te bloggen? Hier wat ideeen!

1. Mijn favoriete kado dat ik ooit heb gekregen.
2. 10 dingen die ik geloof of naar leef.
3. Schrijf een brief naar iemand waar je problemen mee hebt.
4. Review je eigen blog.
5. Als ik mijn blog een andere naam kon geven dan...
6. Waar heb je het meeste spijt van.
7. Welke blogger vind je helemaal te gek en waarom?
8. Waar heb je het meeste spijt van?
9. Waardoor kom je 's morgens uit bed en waarom?
10. Schrijf over de tijd dat je jezelf mooi vond.
11. Hoe is jouw balans met bloggen.
12. Waarom begon jij met bloggen?
13. Wat vinden jouw familie en vrienden van jouw blog wereld?
14. Waarom heb je jouw blog onderwerp gekozen?
15. Welk advies zou je aan je kinderen, wanneer je ze maar 1 advies mag geven?
16. Schrijf over je eerste kus, of eerste kus met ja man\ vriend.
17. Waarvan raak je helemaal ondersteboven (behalve je man en kind, want dat is iets te makkelijk)
18. Wat is jouw droom, als alles kan gebeuren zonder problemen.
19. Waar ben je het meest trots op.
20. Maak een lijst van je grootste angsten en waarom.
21. Waar vind jij je geluk in. Groot en klein.
22. Mis je iemand die er eerst wel was.
23. Wat doe je als je verdrietig bent.
24. Mijn eerste dag op school (als je je dat nog herrinnerd.)
25. Ik wist dat alles verkeerd ging toen...

26. Wanneer ik koffie drink dan denk ik aan...
27. Welke angst heb je overgehouden van je kindertijd
28. Engste moment van je leven.
29. Welke tekenfilmpjes vindt je leuk, zowel nu als vroeger.
30. Ik kan dat veel beter dan hem of haar. Schrijf over een baan die jij heel leuk vind en hoe zou jij het doen.
31. Ik schaam me voor het feit dat ik het nog steeds doe..
32. Een brief naar een bedrijf die ineens met het produceren van een produkt. (Ik denk bijvoorbeeld aan MacDonalds die geen chocolade milkshake meer heeft.
33. Wat wilde je worden toen je klein was en wat ben je geworden.
34. Wat voor persoon was je op school?
35. Geef een rondleiding in je huis.
36. Ik ben allergisch voor...
37. Waar wil je aan herinnerd worden?
38. Zou je door schrijven als niemand je blog leest of kende?
39. Wat is je favoriete toetje, met recept!
40. Wat had je graag willen leren?
41. Als je nog een studie kan doen, welke wordt het dan en waarom?
42. Het duurste stuk kleding wat je ooit gekocht hebt en waarom heb je het gekocht?
43. Waar had je graag willen wonen en waarom.
44. Wat deed je tien jaar geleden.
45. Als je een brief kon schrijven aan Maxima (of een ander van het Koninklijk huis) wat zou je dan schrijven.

Zo, hier is een aanzet.
Ik ga het nog verder aanvullen en jullie mogen natuurlijk ook allemaal suggesties geven.

Een update!

2 reacties:

Hoi dankjewel voor je inspiratie lijst =D
Ik ben tbm en heb af entoe het gevoel niets te beleven haha maar heb natuurlijk genoeg te beleven maar weet af en toe niet waar ik over kan schrijven. Leuk idee!
Groetjes Famke

Dit is echt een geweldige post, een must voor bloggers.
Ik zal hem 'bookmarken' ;-)!
Gr,
NZ

Een reactie posten

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More