DAT moet ik doen! Of is het niets...

1 van de problemen wat ik zelf erg heb is steeds trappen in mooie verhalen als zijnde 'Dit is HET!'. Dit MOET je doen en dan krijg je zonder veel moeite genoeg geld op de bank.
Aangezien er ontzettend veel informatie op internet is te vinden, over geld verdienen en je je op veel site's kan aanmelden, zodat je mailbox continue vol  zit, is het eigenlijk niet gek dat ik er steeds weer in trap.
Deze mensen verdienen hun geld al via internet en daarom is het makkelijker om mij en jullie te laten geloven dat je makkelijk via internet geld kan maken wanneer je hun advies maar aanneemt.

Het is natuurlijk wel zo want 'Deze mensen verdienen geld via internet van mensen zoals ons die hun droom om HET te gaan maken blijven vasthouden'.

Vanaf het moment dat ik aan het kijken was of het ECHT mogelijk is om geld via internet te verdienen vlogen allerlei mooie termen met om de oren en ik dacht kat in het bakkie.
Binnen een paar maanden heb ik een mooi bedrag op mijn rekening en kan ik relaxen!

Fout!!!

Zo zit het niet in elkaar en heb me even teruggetrokken van al die mooie termen en ben even bezig met iets anders. Je moet namelijk een plan hebben, ja het is niet anders, er moet een plan gemaakt worden. Iets wat ik dus van plan ben om te gaan doen. Want alles lezen en overal aan meedoen en ondertussen niets tot weinig bereiken schiet allemaal niet op en in de tussentijd gaat mijn motivatie ook naar beneden en dat is iets wat ik niet wil!



0 reacties:

Een reactie posten

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More