Blog ontwerp - header


Vorige week was ik begonnen met een artikel over Blog ontwerp. Het was eigenlijk de bedoeling om er een logje van te schrijven maar het werd eigenlijk best lang en ik dacht ‘ik maak er een artikel van’. Je kan het hier lezen.

Stel nou dat je al een paar ideeën hebt voor je blog, of je wilt eigenlijk alleen je header veranderen, dan zijn hier nog een paar andere ideeën.
Themeheaders Het is even een gezoek, maar er staan verschillende leuke headers op. De maten zijn, volgens mij, allemaal 800*140px. Dit kan je natuurlijk altijd zelf veranderen.
Headerbar Het is hier ook even goed kijken hoe alles werkt, dus neem er je tijd voor. Je kan hier de maten van de header veranderen naar je eigen maakt en je vindt hier nog meer links naar andere sites met leuke bewerk (je eigen handtekening, een avatar en ga zo maar door) opties.
Wanneer je naar die 2 sites gaat dan kan ik je verzekeren dat je uren zoet bent!

0 reacties:

Een reactie posten

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More