Tweet jij al ?????

Ik geef het 100% toe, ik heb een twitter account maar ik doe er eigenlijk te weinig mee. Ik kom er nog niet uit of ik het wel moet gebruiken en als ik het gebruik dan vraag ik me af wat ik nu moet twitteren!

Natuurlijk Tweet ik mijn posts en artikelen, maar ik zou toch eigenlijk meer moeten doen. Ik ben dus op zoek gegaan naar artikelen erover en heb gegoogled en gegooled :).
Ik moet zeggen dat ik er steeds meer van overtuigd ben dat ik het vaker moet gebruiken en zeker mbt mijn site(je).

Ik heb echt ook gezocht naar Nederlandse site maar kwam er niet 1 tegen waar ik echt wat aan had. Dus ben ik verder gaan zoeken en kwam op de post van Problogger  How to use twitter to promote a blog.
Het is interessant om te lezen (ja, ook al is het verouderd) en het zorgt ervoor dat ik me er toch meer mee wil gaan bezig houden. Ik moet alleen nog uitvinden wat alles precies betekent en inhoudt.

Hoe zit het met jullie? Twitteren jullie?

3 reacties:

Ja ik twitter soms en heb in mn zwangerschap meer getwitterd want dan kan mensen heerlijk laten weten dat ik misselijk ben of last heb van de bekken maar ja nu de kleine is geboren is het soms wel s leuk n mijlpaal er neer te zetten maar ja om nu te vertellen iedere keer dat ik een was ga doen of sta te koken... ik weet eigelijk niet goed wat te twitteren, ik blog veel liever.
Groetjes Famke

Ik blog en facebook en daarin kan ik wel genoeg kwijt. Ik zou eigenlijk ook niet willen om de hele dag met die mobiele telefoon of andere zins te moeten rond lopen:) af em toe een momentje voor mezelf vind ik heerlijk en dat hoef ik dan niet met iedereen te delen....

Facebook snap ik nog niet echt, ik moet me daar echt eens een keer in verdiepen.
Ik blog ook liever, maar ik ga toch proberen om vaker te twitteren!

Een reactie posten

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More