Een Affiliate Marketing aktie plan

Wat eerder schreef ik erover hoe je er voor kan zorgen om niet alles te volgen, bij te houden en te lezen als het gaat om verdienen via internet. Het is namelijk zooo ontzettend makkelijk om alles te lezen en er helemaal ingezogen worden. Wie heeft het niet? Ik denk iedereen wel en daar hoor ik ook bij. Helaas, ja helaas, want je leest en kijkt en je houdt er alleen maar hoofdpijn aan over en voor de rest niets!

Ik heb al veel ebooks gelezen en wat je eigenlijk zoekt (althans ik dan) is een stappenplan. Gewoon een systeem of een ebook dat je stap voor stap verteld wat je moet doen om geld te verdienen via internet.
Ik heb het niet gevonden, misschien heb ik verkeerd gekeken hoor dat kan natuurlijk, maar ik vond dus geen stappenplan. Natuurlijk is er genoeg te vinden, maar het was allemaal niet echt duidelijk voor mij en het zorgde ervoor dat ik van hot naar her ging in plaats van dat ik een echt doel had.

Afgelopen weekend besloten mijn man en ik om de vakantie te plannen voor aankomende zomer. We maken dan altijd, in ons hoofd hoor niet voluit geschreven, een stappenplan.
Wat willen we, wat vinden we belangrijk, hoe gaan we en ga zo maar door. Voordat we weggaan maken we altijd een lijstje waarop staat wat we absoluut niet moeten vergeten.
Dit doen we altijd wanneer we een weekendje weg gaan, op vakantie gaan of wat maar ook. Zolang iets wat langer duurt dan normaal, dan maken we een stappenplan.

Dit mis ik dus, tussen al die informatie wat te vinden is op internet, kan ik het maar niet vinden.

Ben jij bezig met Affiliate Marketing?

Stel dat er een stappenplan te vinden is, zou je je er dan in verdiepen? Zeker wanneer blijkt dat je het tussen alle bedrijven door kan doen, omdat je weet wat je kan verwachten? Omdat je weet waar je gebleven bent en er dus zo weer in kan komen?

Mocht je zo’n stappenplan hebben. Dan lees ik het graag, dus vertel het me!

Voor nu ga ik eens kijken of ik zelf een stappenplan kan beginnen! Geld verdienen via internet lokt me genoeg om er wat verder in te duiken, zonder dat ik gek wordt van al die 'experts'.

0 reacties:

Een reactie posten

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More