Horizontale menu voor Blogger

Ik ben er nog maar net achter gekomen dat het mogelijk is om een Navigatie balk te maken zonder, jawel ZONDER dat je de HTML code in je template hoeft te wijzigen. Of nog erger dat je helemaal moet uitzoeken waar je het precies moet doen.

Het grappige is, dat het eigenlijk heel makkelijk is.

Je gaat naar Ontwerpen,
kiest 'Een Gadget toevoegen' en kies vervolgens voor 'HTML toevoegen'.

Geef daar de volgende code in,

<a href= http://jeblognaam.blogspot.com/paginanaam.%20html> Naam dat je wil laten zien |  </a>
Wanneer je meer keuzes naast elkaar wilt hebben dan maak je een 2e regel eronder met een andere pagina naam.

Boven in mijn menu heb ik in het HTML gedeelte staan;
<a href= "http://mametmissie.blogspot.com/2010_01_01_archive.html"> Wie ben ik  |  </a>
<a href= "
http://jessi-artikelen.blogspot.com/"> Mijn artikelen  |  </a>


Sla het op, pak de HTML gadget en breng het horizontaal onder de navbar of header.
Om makkelijk de pagina's te vinden heb ik ze in januari 2010 geplaatst, daar had ik nog niets staan dus kan ik het makkelijk terug vinden.
Ik hoop dat jullie er iets aan hebben.

(Want natuurlijk kan je dit ook met de pagina's krijgen, maarrrr stel dat je dat nou net niet wilt.....)

3 reacties:

Hey super bedankt!
Het is gelukt...nu moet ik nog uitvinden hoe ik dan tekst onder de betreffende pagina moet krijgen:)
Groetjes

Het is mij ook gelukt!
Maar ik weet niet hoe ik tekst op de pagina's krijg..
Heb je daar misschien ook een tip voor? Dankjewel!

Hoi hoi! ik heb momenteel het zelfde probleem. Heb jij al gevonden hoe het wel werkt? xx

Een reactie posten

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More