Gewoon even surfen en ik kom wat leuks tegen!

Vandaag had ik niet zoveel ideeën om wat op te schrijven, inderdaad ondanks mijn eigen inspiratie lijst. Gelukkig had ik wel wat anders te doen, ik ben gewoon even gaan surfen, toch wel grappig. Ik kan wel zeggen dat wanneer ik surf ik altijd van alles tegen kom en zo ook een website geheten Contentgirl. Een website van een vrouw, voor (hoofdzakelijk) vrouwen die allemaal te maken hebben met het www. Heerlijk toch, zo’n site.

Je vindt hier ook info over bloggen en allerlei andere zaken, ik zou zeggen neem even een kijkje.

Ik vind het wel leuk zo’n site, waar het meer dan vrouwen dan mannen te vinden zijn.
Ik zit al jaren in de IT, maar was eigenlijk nooit echt actief op het WWW. Iets waar ik toch wel spijt van heb. Sinds ik moeder ben is het al helemaal anders geworden, want mijn tijd moest goed ingedeeld worden anders lukte het allemaal niet.
Nu zijn de kinderen wat groter en ouder en kan ik weer verder met mezelf gaan.

De afgelopen maanden had ik al in gedachten om een blog te maken wat gericht is op Bloggen, geld verdienen via internet, marketing en meer onderwerpen wat voor internet handig is.

Er is natuurlijk al veel geschreven over van alles door heel veel mensen.

Ik vind dat er nog 1 bij kan, ik ben namelijk nog in de leerfase en dat wil ik gewoon allemaal opschrijven. 

Fijne dag en tot de volgende keer!

0 reacties:

Een reactie posten

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More